Поиск

Авторизация



Регистрация | Забыли свой пароль?

2Pac - Can U Get Away feat. Eboni Foster



Только тут можно скачать 2Pac - Can U Get Away feat. Eboni Foster в mp3 формате, найти текст к этой песни, смотреть видео клип в hd формате и прослушать песню онлайн.

Композиция: Can U Get Away (feat. Eboni Foster)

Музыкант: 2Pac

Длительность: 05:45

Просмотрено: 389

Прослушали: 2015-12-02



Скачать

Другие песни исполнителя 2Pac


Текст песни:

Текст:

2Pac Whassup? It's 2Pac. Can you get away?
Let me come swoop you up.
girl You know I got a man.
2Pac I know you got a man
but he ain't gon' if I take you out.
girl Of course he gon' mind.
2Pac Let me take you to lunch.
I'll have you back before he even get home;
before anybody see.
girl I can't. (Aww c'mon!) He ain't gon' let me.
2Pac Pleeeeeease...
girl Nah.
2Pac Oh aight. What's wrong with your eye?
Why you got on glasses?

Verse One: 2Pac

Ever since I met ya I could beat depression
It's like your man don't understand, all he does is stress ya
I can see your state of misery from the introduction
Ain't bout no suckin and touchin, just harmless discussion
Maybe we can see a better way, find a brighter day
Late night phone conversations -- would that be OK?
I don't wanna take up all your time, be the next in line
Tell me your size, let me find you things with you in mind
I can see you're cautious and I'm careful not to scare you
But anticipation of love makin
got you shakin when I'm standin near you
News of precision will prepare ya
In case you get scared, just ask the man in the mirror
Now the picture's getten clearer all he does is hit you hard
I tell you to leave, and you tell me keep my faith in God
I don't understand, I just wanna bring ya home
I wonder should I leave you alone and find a woman of my own
All the homies tell me that you don't deserve it
I contemplate -- but in my heart I know you worth it
Tell me can you get away?

Ebony, can you get away?
C'mon.. let's go.. can you get away?
Can you get away?

girl So much pressure in the air
2Pac I know, I know
girl And I can't get away
2Pac Just for a little while love
girl I'm not happy here
2Pac I know it's hard but, can you get away?
girl So much pressure in the air
2Pac Let's go man, get up outta there
.. can you get away?
girl And I can't get away
2Pac Do you love him?
girl I'm not happy here
2Pac Do you love that man?

Verse Two: 2Pac

Could it be my destiny to be lonely?
And checkin for these hoochies that be on me cause they phony
But you was different -- I got no need to be suspicious
Cause I can tell -- my life with you would be delicious
The way you lick your lips and shake your hips got me addicted
I'm sittin here hoping that we can find some way to kick it
Even though I got your digits gotta struggle to resist it
Slowly advance and miss my chance not to miss it
You blow me kisses
when he ain't lookin, now your heart's tooken
My only wish is that you change your mind and he get shook
Wanna take you there but you scared to follow, come see tomorrow
Hoping I can take you through the pain and sorrow
Let you know I care -- that someone's there for your struggle
Depend on me, when you have needs or there's trouble
I wanna give you happiness and maybe even more
I told you before, no time to waste we can hook up at the store
Can you get away?

girl So much pressure in the air
2Pac I know it is
girl And I can't get away
2Pac Yeah you can
girl I'm not happy here
2Pac You ain't happy huh ..can you get away?
girl So much pressure in the air
2Pac I know.. is he beatin on you?
girl And I can't get away
2Pac Did he punch you?
girl I'm not happy here
2Pac Throwin you around the house?

Verse Three: 2Pac

I see you remiscin and I hope you listenin
In the position to pressure and offer competition
Me and you -- was meant to be my destiny, no longer lonely
Cause now it's on for you and me, all I can see
A happy home, that's my fantasy
But my reality is problems with your man and me
What can I do? Don't wanna lose you to the sucker



Клип 2pac ft Eboni Foster - Can U Get Away


Похожее:

  • TheGame feat Dr.Dre  - here we go again
    TheGame feat Dr.Dre - here we go again
  • Mac Mall ft. Eboni Foster - Ghetto Theme (Dir. by 2Pac)
    Mac Mall ft. Eboni Foster - Ghetto Theme (Dir. by 2Pac)
  • Slim Thug - I Run (feat. Yelawolf)
    Slim Thug - I Run (feat. Yelawolf)
  • Триада - Свет Не Горит (Официальное видео)
    Триада - Свет Не Горит (Официальное видео)
  • Карандаш, Big Som, L'One, MO
    Карандаш, Big Som, L'One, MO "OK"
  • Deadmau5 vs Steel deluxe ft Diana -- детка ну скажи кто же тебя дрючит
    Deadmau5 vs Steel deluxe ft Diana -- детка ну скажи кто же тебя дрючит
  • Conor Maynard - Turn Around ft. Ne-Yo (Official Video)
    Conor Maynard - Turn Around ft. Ne-Yo (Official Video)
  • Slim/Konstantah - Так Легко feat. Rkp-Uno
    Slim/Konstantah - Так Легко feat. Rkp-Uno
  • [ SPEED PAINT ]  Wes Bentley {BLACK HEART,GHOST RIDER}
    [ SPEED PAINT ] Wes Bentley {BLACK HEART,GHOST RIDER}
  • Chinese Man Live feat. Tumi - Get Up
    Chinese Man Live feat. Tumi - Get Up
  • Talib Kweli  Where Do We Go
    Talib Kweli Where Do We Go
  • Sleeping With Sirens - Alone featuring MGK (Official Music Video)
    Sleeping With Sirens - Alone featuring MGK (Official Music Video)
  • 2Pac - Hit 'Em Up (Dirty) (Official Video) HD
    2Pac - Hit 'Em Up (Dirty) (Official Video) HD
  • 1) RaP Полицейскому пизда
    1) RaP Полицейскому пизда